ΜΥΪΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ

Οι ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης τονώνουν τις μυϊκές ίνες μέσω αργών και ελεγχόμενων κινήσεων.  

Τα οφέλη αυτών των ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης, τα οποία είναι επιστημονικά τεκμηριωμένα, είναι πολλαπλά. Ένα από τα σημαντικότερα πορίσματα των ερευνών αποτελεί το γεγονός ότι η απώλεια μυϊκής μάζας και η συγκέντρωση λίπους στο σώμα με την αύξηση της ηλικίας δεν είναι αναπόφευκτα, όπως πιστευόταν παλαιότερα, αλλά αντίθετα μπορούν να ανασταλούν.

Η αύξηση της μυϊκής μάζας συνεπάγεται κατανάλωση θερμίδων και όσο πιο πιστά ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης, τόσο περισσότερες θερμίδες θα καίτε καθημερινά. Η καλή φυσική κατάσταση καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας δεν είναι άπιαστο όνειρο: μπορεί να γίνει πραγματικότητα. 

Η τακτική σωματική άσκηση με στόχο την ενδυνάμωση ωφελεί επίσης τα οστά, ανακόπτοντας ή ακόμη και αποκαθιστώντας την απώλεια οστικής μάζας με την πάροδο των χρόνων. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα για τις γυναίκες, καθώς τις προστατεύει από την οστεοπόρωση και κατά συνέπεια από κατάγματα κατά την περίοδο της  εμμηνόπαυσης και μετά από αυτή.

Η μυϊκή ενδυνάμωση βοηθά επίσης στη διατήρηση καλής ισορροπίας και στη βελτίωση της ευλυγισίας, που είναι απαραίτητη ώστε να εξακολουθήσετε να τεντώνεστε , να στρέφετε το σώμα σας και να λυγίζετε χωρίς να πονάτε ή να ζορίζεστε.

Τέλος, η εκγύμναση διαφόρων μυϊκών ομάδων σε όλο το σώμα τονώνει και χαρίζει ενέργεια. Με περισσότερη ενέργεια, καλύτερη ισορροπία και μεγαλύτερη ευλυγισία, η αερόβια άσκηση που συνηθίζατε να αποφεύγετε γίνεται ευκολότερη και πιο απολαυστική.

001
002
003
004
005
006

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ (ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ & ΝΟΤΟΥ)

ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΕΡΚΙΔΕΣ

ΧΩΡΟΣ ΜΥΪΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ (ΒΑΡΗ)

ΩΡΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΤΡΙΤΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

8:30-17:30

ΜΥΪΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ

 

Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: ΜΑΝΕΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΝΑΣΙΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΥΡΙΑΖΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.
Περισσότερα Συμφωνώ Διαφωνώ