ΠΑΟΔΑΠ: «8ος Δρόμος Ζωής Δήμου Αγίας Παρασκευής -ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ 2023»

O Πολιτιστικός & Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Αγίας Παρασκευής (Π.Α.ΟΔ.Α.Π.), σε συνεργασία με το Αθλητικό Σωματείο Αγίας Παρασκευής (Α.Σ.Α.Π.) και τον Όμιλο Φίλων Κλασσικού Αθλητισμού Αγίας Παρασκευής (Ο.Φ.Κ.Α.), καθώς και με την συνδρομή του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Ανατολικής Αττικής και την υποστήριξη των:

-Β’ Τμήματος Τροχαίας Βορειοανατολικής Αττικής

-Αστυνομικού Τμήματος Αγίας Παρασκευής

- Σωματείου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Β/Α Τομέα Υμηττού (Σ.Ε.Π.ΒΑ.ΤΥ)

-1ου, 2ου & 3ου Συστήματος Ελλήνων Προσκόπων Αγίας Παρασκευής

-Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών Αιγάλεω (ΕΠ.ΟΜ.Ε.Α.)

-Στρατηγείο Διοικήσεως Ανατολικής Μεσογείου (Σ.Δ.Α.Μ.)

προκηρύσσει για 8η χρονιά αγώνα δρόμου για όλες τις ηλικίες, με την επωνυμία «8ος Δρόμος Ζωής Δήμου Αγίας Παρασκευής -ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ 2023».

Ο αγώνας θα διεξαχθεί ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ της Ε.Ο.Σ.Λ.Μ.Α.-Υ (Ελληνική Ομοσπονδία Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού- Υπεραποστάσεων).

ΗΜΕΡΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: Κυριακή 7 Μαΐου 2023.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ & ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ: Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής.

Για εγγραφη στον αγώνα:  https://bit.ly/8os_dromos_zois_agias_paraskevis_registrations

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ο αγώνας ως θεσμός για τον Δήμο της Αγίας Παρασκευής, έχει βασικό σκοπό την προώθηση του δρομικού κινήματος, την ενίσχυση της σωματικής αλλά και ψυχικής υγείας και δίνει τη δυνατότητα σε δρομείς αλλά και σε άτομα όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης να συμμετάσχουν σ’ έναν μεικτό αγώνα δρόμου που συνδέει τον σύγχρονο αστικό ιστό με το φυσικό περιβάλλον, αναδεικνύοντας την οικολογική και αθλητική αξία του Υμηττού.

Η διοργάνωση, εκτός από την αθλητική της διάσταση, έχει και αυτή την χρονιά χαρακτήρα αλληλεγγύης, ενισχύοντας την ΣΤΕΓΗ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ, η οποία φιλοξενεί 35 ηλικιωμένα άτομα, όπου παρά τις άριστες συνθήκες φροντίδας και θαλπωρής διαπιστώνονται ελλείψεις σε βασικά είδη φροντίδας και περιποίησης.

Όποιος δρομέας/συμμετέχων επιθυμεί να στηρίξει τη Στέγη Γερόντων μπορεί να προσφέρει είδη, τα οποία θα ανακοινωθούν σε συγκεκριμένη λίστα και θα παραδίδονται στους διοργανωτές είτε με την παραλαβή του φακέλου του (chip, αριθμός κ.λπ) από τη Γραμματεία.

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

1η ΔΙΑΔΡΟΜΗ:

Απόσταση 14 χλμ. Μεικτή δρόμος- βουνό.

Ώρα εκκίνησης 08:30 π.μ. Αφετηρία Πλατεία Αγίας Παρασκευής (ΥΨ. 219 μ)- Αγ. Ιωάννου έως Κολλέγιο 1,2 χλμ – αριστερά Γραβιάς μέχρι διασταύρωση ΣΔΑΜ 500 μ. (ΥΨ. 260 μ.) στροφή δεξιά (παρατεταμένη ανηφόρα) προς Ι. Μ. Αγ. Ιωάννου Κυνηγού 1,2 χλμ (ΥΨ.345μ ) και μέχρι διασταύρωση με άσφαλτο 1,8 χλμ., στροφή αριστερά 350μ. προς κορυφή (ΥΨ. 415 μ.) (χωμάτινη ανηφορική διαδρομή) 700μ. (ΥΨ.ΜΑΧ. 460μ.) οριζόντια και κατηφορική διαδρομή 2,2 χλμ, (ΥΨ.350μ. )- τάπητας χρονομέτρησης - στροφή αριστερά 350 μοιρών (δασικός κατήφορος) 400μ. διακλάδωση αριστερά απότομη κατηφόρα 600μ, φτάνουμε σε διασταύρωση με άσφαλτο (οδός Αγάπης) 500 μ. δεξιά (οδός Κολοκοτρώνη), τέρμα Κολοκοτρώνη δεξιά (οδός Αγ. Ιωάννη) μέχρι την εκκλησία Αγ. Σάββας 1 χλμ (ΥΨ. 230μ.), απότομη ανηφόρα αριστερά μέχρι Ι. Μ. Αγ. Ιωάννη Κυνηγού 1 χλμ και δεξιά επιστροφή έως τερματισμό – αφετηρία 3 χλμ.

Χαμηλότερο σημείο διαδρομής: 219 μ

Υψηλότερο σημείο διαδρομής: 489 μ

Βαθμός Δυσκολίας: Δύσκολος λόγω βατότητας (9 χλμ ασφάλτινα και 5 χλμ χωμάτινα) και υψομετρικής διαφοράς.

2ηΔΙΑΔΡΟΜΗ:

Απόσταση 5 χλμ. Μαζικός ενηλίκων - Λυκείων.

Ώρα εκκίνησης 08:40 π.μ.

Αφετηρία Πλατεία Αγίας Παρασκευής (ΥΨ. 219 μ)- Αγ. Ιωάννου έως Κολλέγιο 1,2 χλμ – αριστερά Γραβιάς- Δεξιά Ανατολικής Μεσογείου, αναστροφή σε σημείο 250 μ. μετά τη διασταύρωση της ΣΔΑΜ (ΥΨ. 260 μ.) και επιστροφή στο σημείο τερματισμού (Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής).

Μέγιστο ύψος διαδρομής: 260 μ.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ :

Απόσταση 1 χλμ.- Γυμνασίων Σχολείων.

Ώρα εκκίνησης 10:40 π.μ.

Αφετηρία: Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής- Αγίου Ιωάννου με κατεύθυνση προς Αμερικανικό Κολέγιο. Αναστροφή επί της Αγίου Ιωάννου στο ύψος των οδών Αιόλου & Τρωάδος. Επιστροφή και τερματισμός στην Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ :

Απόσταση 600 μ.- Παιδικό Δημοτικών Σχολείων.

Ώρα εκκίνησης 10:50 π.μ. (Α – Β Δημοτικού)

Ώρα εκκίνησης 10:55 π.μ. (Γ – Δ Δημοτικού)

Ώρα εκκίνησης 11:00 π.μ. (Ε – ΣΤ Δημοτικού)

Αφετηρία: Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής-περιμετρική διαδρομή: Στ. Τόμπρα, - αριστερά Αχιλλέως- αριστερά Αγίου Ιωάννου. Επιστροφή και τερματισμός στην Κεντρική Πλατεία Αγίας Παρασκευής.

Η συμμετοχή στον αγώνα είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Μπορείτε να δείτε την προκήρυξη εδώ.

Σπύρος Παπασπύρος

Πρόεδρος ΠΑΟΔΑΠ

8osdromoloi

Τα cookies μας διευκολύνουν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Με τη χρήση των υπηρεσιών μας επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε cookies.